Officiële opening Magdalenapad in Brugge

Op 24 openen de Provincie West-Vlaanderen en de VLM in Brugge het nieuwe dubbelrichtingfietspad 'het Magdalenapad'. Wat een voorbeeld van interbestuurlijke samenwerking!

Op vrijdag 24 mei wordt het nieuwe fietspad tussen de Koning Albert I-laan en de Heidelbergstraat in Brugge ingereden. Het gaat om een ‘missing link’ in de Groene Fietsgordel, een groene fietsverbinding rond Brugge, die nu wordt weggewerkt. Dit nieuwe Magdalenapad is een dubbelrichtingsfietspad van drie meter breed over een afstand van 830 meter en verbindt op een fietsveilige en comfortabele manier Loppem met het centrum van Brugge.

De Provincie West-Vlaanderen en Vlaamse Landmaatschappij nodigen u graag uit voor de officiële inhuldiging van het Magdalenapad  op vrijdag 24 mei om 14.00u aan vzw UNIE-K, Chartreuseweg 53 in 8200 Brugge

Programma:

14.00 uur      Verwelkoming en toelichting voorzitter van vzw Unie-K, Bart Naeyaert

14.10 uur      Toelichting door door gedeputeerde voor Milieu, Landschap en Natuur, Jurgen Vanlerberghe

14.20 uur      Verkennen van het Magdalenapad