De 5 provincies, VVP en Forum Vlaamse Archeologie verzekeren de toekomst van de Archeologiedagen

23 maart 2021 I De toekomst van de Archeologiedagen is verzekerd voor de komende jaren! Nadat vorige edities aantoonden dat het publiek archeologische activiteiten zeker kan smaken, zetten de vijf Vlaamse provincies samen met de VVP en het Forum Vlaamse Archeologie opnieuw hun schouders onder deze hoogmis van de archeologie.

Het gezamenlijke enthousiasme van het samenwerkingsverband resulteerde zelfs in een samenwerkingsovereenkomst tot en met 2025, wat het mogelijk maakt om de archeologische publiekswerking de komende jaren duurzaam op een hoger niveau te tillen.

Alvast benieuwd naar de volgende editie? Neem dan zeker een kijkje op de website, en noteer met stip 8-10 oktober 2021 in je agenda!